معرفی پروما

بنام خدا

از منظر اقتصاد بازار ، خرده فروشی از جنبه های گوناگون سهم مهمی از این بازار را به خود اختصاص داده است . الگوی مصرف خانوار ، عیار کیفی کالاهای مصرفی ، مبنای محاسباتی شاخص های اقتصادی ، شیوه های تامین و توزیع کالا ، سنجش میزان رقابت پذیری کالاهای کارخانه ای ، نگاه زیبایی شناسی از مقوله های مطرح در نظام بازار خرده فروشی است . از گذشته ای دور کسبه خرده فروش از معتبرترین فعالان اقتصادی بوده و نهاد بازار و سنت خرده فروشی در ایران سابقه ای دیرینه دارد ، اما تحول این پیشه از قالب سنتی به صنعت خرده فروشی و تامین زنجیره ای کالا از نیمه دوم قرن گذشته آغاز گردیده است .

گروه شرکت های پروما با قدمتی ده ساله سرمایه گذاری و فعالیت در صنعت خرده فروشی و ایجاد فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای  با علامت تجاری پروما ، توانسته است گستره حضور خود را با بهره برداری شعب فروشگاهی بزرگ در استان خراسان رضوی ( مشهد مقدس ) ، استان البرز ( کرج و محمدشهر ) ، استان قزوین ( شهر قزوین ) ، استان تهران ( شهرک راه آهن ) ، استان اردبیل ( شهر اردبیل ) وسعت بخشیده و استراتژی خود را برای توسعه شعب سایر استان های کشور برنامه ریزی کرده است .

گروه شرکت های پروما با بهره گیری از توان تخصصی کارشناس های مجرب بازرگانی و مشتری مداری تلاش خود را معطوف به تامین سبد کالای ارزان و با کیفیت برای خانواده های ایرانی نموده و در این راستا سرمایه اصلی خود را اعتماد و رضایت مشتریان ارزیابی می نماید .

( پروما از اعتماد و رضایت مشتریان به خود می بالد )





طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت توسط کاسپید